Isi nukkuu. Olen hereillä vaikka on yö. Äiti on jossain muualla. Ollaan isin kanssa kahdestaan. Isi makaa mahallaan. Sillä on iso selkä. Olen sinne ennenkin kiivennyt ja taas menen. Menen mahalleni makaamaan isin selkään. Kohoilee kivasti. Siinä on minulle hauska peti. Isi on ihan hiljaa.

Tulee vilu. Haluaisin peiton päälleni. Otan peitonkulmasta kiinni ja vedän. Tosi raskas. Ihan hirveän raskas. Makaan mahallani isin selän päällä enkä jaksa vetää peittoa päälleni. Siinä on vähän kiikkerä olla. Pitäisi varovasti. En saa hyvää otetta. On vaikeaa. En jaksa. Harmittaa tosi paljon. Olisi ollut hirmu hauska nukkua isin selässä kunnolla. Silleen peiton kanssa kunnolla. Ihan ku muutoinki, mutta isin selässä. Mutta se ei onnistu. Ihan hirveen tyhmää.

Makaan sitten muuten vaan siinä. Isi alkaa muljata. Olen pieni mutta painava. Isi tiputtaa minut ähkäisten sängylle viereensä. Jatkaa unia. Ei se harmita. Kun en minä sitä peittoakaan saanut. On lämmin kun pääsee peiton alle. Mukavaa.